Today :)

Idag,
dagen startade runt kl 1 då jag vaknade:)
jag kickade te datan spela me dani som nördar fo'shoo:$
sen jag ringde selma tönten å snacka me henne om nör vi skulle träffas,
sen jag kickade ut te henne å hennes lilla wannabe micha bror:)
vi kickade te mc sen kom hasan me sin ny pimpade cykel som jag klippte.
vi kickade mot kais gården å hämtade hasans RIKTIGA gangster kusin,
sen bjurslätt å softa,
ngn timma efter kickade vi te wisel å mötte den människan som tjatar mest... Lamia:)
vi kickade runt lite sen te bp träffa Ali, Cristi, Artinboii och reimon,
sen kickade vi te wisel sen jag kicka hem te datan nörda lite och nu bloggar
ttypKKungen ellää;)
aiit kmr säkert nytt inlägg senare

hajjt ha det sakats:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0